دسته‌بندی نشده

بهترین ریمل حجم دهنده

45 مدل بهترین ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه + قیمت خرید 2022

بهترین ریمل حجم دهنده (best volumizing mascara) را برای دو برابر کردن سایز چشمانتان به کار بگیرید! داشتن چشم های زیبا با مژه هایی پرپشت و بلند شاید آرزوی هر یک از ما باشد. می‌دانیم که پرپشت و بلند بودن مژه ها در هر فرد ژنتیکی ست و برای کسانیکه از این نعمت زیبا بهره‌مند نیستند پیشنهاداتی از جمله کاشت مژه، لیفت و لمینیت و… می شود. برای افرادی که از شکل و اندازۀ مژه هایشان راضی نیستند بهترین گزینه میتواند ریمل حجم دهنده باشد. با توجه به هزینه های بالای کاشت مژه بسیاری به دنبال راهی به صرفه‌تر و همچنین دم دستی تر می گردند تا کم پشت بودن مژه هایشان را به آسانی جبران کنند.

با بهترین ریمل حجم دهنده، بدون ریزش مژه، مژه هایتان را اکستنشن کنید! ریمل انواع مختلفی دارد که یک مدل از آنها حجم دهنده است. همانطور که از نام این ریمل پیداست، استفاده از آن، حجم مژه هایتان را چند برابر می کند و با سر فرچه‌ای مانند که دارد، به خوبی یک به یکِ مژه ها را از هم جدا می کند و به هر کدام حجم جداگانه می دهد. بهترین ریمل حجم دهنده رنگدانه های بسیار غنی دارد که کل تار مژه های شما را کاملا تیره می کند. خرید این محصول به افرادی که مژه های کوتاه یا کم پشت دارند توصیه می شود.

دردسر های گذاشتن مژه مصنوعی و سنگینی آن روی چشم نیز کلافه کننده است. بنابراین بهترین ریمل حجم دهنده همان چیزی ست که باید جایگزین کاشت دائم یا موقت مژه مصنوعی کنید. این محصول با شکل منحصر به فرد بُرسی که دارد، مواد ریمل را به صورت یکسان و غلیظ روی مژه هایتان پخش می کند و باعث پُرحجم تر دیده شدنِ مژه ها و درشتی چشمانتان می شود.

راهنمای مطالعه :

ریمل حجم دهنده چیست؟

اگر مژه های کوچک و نازکی دارید پیشنهاد می کنیم از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. ریمل مژه های شما را پرتر نشان می دهد و رنگدانه های غلیظی دارد. ریمل های حجم دهنده حاوی پلیمرهای سیلیکونی یا موم هایی هستند که مژه های شما را پرپشت و ضخیم می کنند.

اگر مژه های بلند اما نازکی دارید، ریمل حجم دهنده برای شما مناسب است. این ریمل ها حاوی ذرات مژه هستند. که باعث می شود ضخامت مژه ها حداقل دو برابر شود. در واقع این ریمل ها حاوی پلیمرهای سیلیکونی یا موم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *